خبر
بسطام: از نظرات و پيشنهادات مردمي در راستاي توسعه شهراستقبال مي كنيم

بسطام:

از نظرات و پيشنهادات مردمي در راستاي توسعه شهراستقبال مي كنيم

رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: از نظرات، پيشنهادات و انتقادات مردمي در راستاي توسعه شهري استقبال مي كنيم.

به گزارش نارستان، علی بسطام در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان با اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، بیان داشت: شوراها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند که نیاز سنجی و پیگیری مطالبات مردم از مهمترین وظایف آنها است.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برای مردم و از جنس مردم است، افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم خوشحالیم که اقشار مختلف مردم در شورا حضور پیدا می کنند و نظرات و پیشنهادات خود را اعلام می کنند.

بسطام با بیان اینکه از پیشنهادات و انتقادات شورای ائتلاف شهرستان به عنوان دلسوزان نظام و انقلاب استقبال می کنیم به تشریح بخشی از اقدامات انجام شده مدیریت شهری ساوه طی دو سال گذشته پرداخت.

وی خرید نردبان 100 میلیارد تومانی آتش نشانی، خرید 70 دستگاه اتوبوس و ون، تکمیل پنج طبقه از ساختمان جدید شهرداری، اجرای دو پروژه سرمایه گذاری مشارکتی در بخش مسکن ( 147 واحد قاسم آباد، 197 واحد آوینی) ، اجرای طرح هدایت آب های سطحی جنوب شهر، اجرای طرح نهضت آسفالت، خرید شش میلیارد دستگاه تولید قطعات بتنی، تامین زیرساخت های شهرک صنوف مزاحم، اقدامات فرهنگی و ... را به عنوان بخشی از عملکرد شهرداری ساوه در دو سال گذشته عنوان کرد.

دکتر یوسفیان شهردار ساوه نیز در این نشست با بیان اینکه شهر خوب ساختنی است نه یافتنی، گفت: استقرار حدود 600 واحد صنعتی در ساوه ، خیل عظیمی از مهاجرت  در این شهر را به همراه داشته است این در حالی است که به زیرساخت های اساسی شهر در بخش های مختلف از جمله مسکن، بهداشت و درمان، فاضلاب شهری، ترافیک و ... توجه نشده است.

وی ادامه داد: امروز با وجود این تعداد واحد صنعتی در ساوه که بار عظیمی از مشکلات آن را مدیریت شهری به دوش می کشد، به گونه ای است که شهر ما  در این شرایط حتی از عوارض آلایندگی صنایع هم محروم است.

وی تصریح کرد: همچنین ساوه به دلیل فعالیت دفاتر این صنایع در تهران، از مالیات و دیگر مزایای این مهم نیز محروم می باشد و لازم است بزرگان شهر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه حل مشکل زیرساخت های شهر را باید در ریشه جستجو کرد، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت دوره ششم با توافق شورای اسلامی شهر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر در اولویت قرار گرفت و در تامین زیرساخت های اساسی شهر اتفاقات خوبی طی این مدت رقم خورده است.

یوسفیان افزود: مهم نیست که این اقدامات به نام چه کسی تمام شود چون شهدا الگوی ما هستند و آنها دنبال نام نرفتند.

وی در ادامه به تشریح برخی از این اقدامات مانند خرید بیش از 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، تعمیر اساسی دو کارخانه آسفالت، خرید 4 هزار تن قیر رایگان و یارانه ای، تملک مسیر کمربندی شرق و ... پرداخت.

در ادامه این نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ، خواستار رفع مسائلی همچون  معضل ترافیک شهر ، تکریم ارباب رجوع در شهرداری و تسهیل امور مردم، رفع مشکل زمین های قولنامه ای، انتقال دفاتر واحد های صنعتی به ساوه، نبود بازاچه صنعت، استفاده از خیران بخش های صنعتی در پروژه های شهری، ترویج بیشتر فرهنگ نماز در شهر و ایجاد جذابیت بیشتر در آرامستان شهرداری جهت جلوگیری از سواستفاده فروش قبور درامامزادگان شدند.

تاسیس خانه امید در ساوه، پیش بینی مشکلات آتی مسکن یک هزار واحدی کوی مهر، رفع مشکل پل های عابر پیاده، تامین امینت روانی مردم با رفع ترافیک شهری، استفاده از احادیث در تبلیغات شهری، توجه به فعالین اجتماعی و کاهش بروکراسی اداری از دیگر درخواست های  اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان  از مجموعه مدیریت شهری ساوه بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0