خبر
دیدار مدیران شهری ساوه با فرمانده بسیج ساوه

دیدار مدیران شهری ساوه با فرمانده بسیج ساوه

اعضای شورای اسلامی شهرساوه به همراه مهندس صفاخلج سپرست شهرداری، معاونت خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری شهرداری به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران با سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه دیدار کردند.

صفاخلج: سپاه پاسداران همواره امیدبخش مردم بوده است

مهندس صفاخلج سرپرست شهرداری در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سپاه پاسداران نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

صفاخلج از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه نام برد و اظهارداشت: پاسداری از انقلاب اسلامی، حضور در صحنه های خدماتی، عمرانی و سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی بخشی از اقدامات این نهاد است .

حاج امینی: در عملیات وعده صادق بار دیگر به خود بالیدیم

احمد حاج امینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این دیدار گفت: کارنامه سپاه پاسداران در عرصه های نظامی، علمی، فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی به مردم درخشان و در نوع خود منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: پاسداران جان برکف، در طول همه سال‌ها به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان می خرند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب می سازند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه می دارند.

حاج امینی اظهار داشت: وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

وی افزود: سپاه نماد خدمتگزاری، سلامت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه آماده همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی با این نهاد است.

بسطام: سپاه پشتیبان همیشگی نظام و خدمتگزار مردم است

علی بسطام رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز ضمن برشمردن جایگاه شایسته و بالای سپاه پاسداران در دفاع از ارزشهای دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود افزود: نهاد سپاه پاسداران یکی از ماندگارترین فرامین حضرت امام خمینی(ره) است که همواره با گذشت زمان روز به روز بر قدرت و جایگاه آن در دفاع از خاک کشور، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه تقدیر از پاسداران کمترین وظیفه نسبت به زحمات آنها است، افزود: سپاه پاسداران همواره حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب بوده است و یکی از شاخص های مهم در این نهاد مقدس مردمی بودن آن می باشد که توانسته است پس از پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف خوش بدرخشد.

سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز فعالیتهای شهرداری ساوه در حوزه های مختلف( عمرانی، خدماتی)  به ویژه فرهنگی و اقدامات امیدافزا و تحول‌آفرین مدیریت شهری ساوه را قابل تقدیر عنوان کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0