طی جلسه شورای معاونین؛
خبر
سرپرست شهرداری ساوه بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد

تاکید سرپرست شهرداری ساوه بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش نارستان، مهندس صفاخلج سرپرست شهرداری ساوه در جلسه شورای معاونین شهرداری ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به فجرآفرینان و مردم انقلابی ساوه به‌ویژه خانواده بزرگ شهرداری گفت: یکی از ویژگی‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن آن است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کند، وظیفه تک تک ما علاوه بر حضور خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت از دیگران است.

وی بیان داشت: برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تبلیغات گسترده و فضاسازی مسیر راهپیمایی، پیشنهاد می شود تا نیروهای شهرداری  با لباس متحدالشکل درراهپیمایی حضور پیدا کنند.

صفاخلج؛  یوم الله ۲۲ بهمن را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: ایجاد جذابیت و فضای نشاط آور برای حضور اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهمیت دارد.

تاکید سرپرست شهرداری بر اجرای مطلوب طرح "استقبال از بهار"

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز، حوزه های مختلف باید اقدامات و آمادگی لازم را در حوزه هایی همچون فضای سبز، زیباسازی، مدیریت تردد و ترافیک در ایام نوروز و ... داشته باشند.

وی تصریح کرد: طبق سنوات سالهای گذشته با مسئولیت آماده سازی شهر و تشکیل ستاد استقبال از بهار شهرداری لازم است تا برای میزبانی از گردشگران و فضاسازی محیطی اقدامات ویژه‌ای به انجام برسد.

صفاخلج با بیان اینکه خدمت به مردم و افزایش رفاه و آسایش شهروندان در شهر را سرلوحه برنامه های خود قرار داده ایم، افزود: تکمیل پروژه های عمرانی و رفاهی در مناطق مختلف شهر نیز برای افزایش رفاه شهروندان در حال انجام است لذا همه باید برای رفع موانع تکمیل این پروژه ها تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه برخی از موضوعات مهم شهرداری در حوزه های مختلف املاک، شهرسازی، عمران، خدمات شهری و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0