خبر
افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری ساوه در ایام الله دهه مبارک فجر

افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری ساوه در ایام الله دهه مبارک فجر

سرپرست شهرداری ساوه از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهرداری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در روز چهارشنه (18 بهمن ماه) خبر داد.

به گزارش نارستان، مهندس صفاخلج در گفت و گو با نارستان بیان داشت: این پروژه ها شامل بهره برداری از  پارک خطی نارگل به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان است که در مدت زمان 10 ماه با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های فضای سبز و ایجاد استراحتگاه موقت برای مسافران با تلاش نیروهای شهرداری در ضلع جنوبی میدان خلیج فارس احداث و افتتاح خواهد شد.

وی تصریج کرد: همچنین پروژه بازسازی کارخانه آسفالت 120 تنی شماره 2 شهرداری ساوه با صرف دو میلیارد تومان اعتبار در مدت زمان دو ماه توسط نیروهای شهرداری انجام و به مناسبت دهه فجر فردا بهره برداری خواهد شد.

صفاخلج ادامه داد: با بهره برداری از این کارخانه  960 تن آسفالت در یک شیفت کاری 8 ساعته به تولید فعلی آسفالت اضافه خواهد شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را  نیز ایجاد درآمد های پایدار برای پروژه های شهرداری از پخت و فروش آسفالت و تامین آسفالت مورد نیاز جهت پروژه های آسفالت معابر سطح شهر عنوان کرد.

وی ابراز داشت: همچنین عملیات اجرایی احداث بوستان انار در زمینی به مساحت هشت هزار و 800 مترمربع با برآورد هزینه  سه میلیارد تومان در محل ضلع شرقی بلوار امامزاده سید اسحاق (ع) آغاز می شود.

صفاخلج هدف از اجرای این پروژ را هم زیباسازی فضای شهری و افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و ایجاد و توسعه زیرساخت های رفاهی شهروندان عنوان کرد.

وی گفت: پروژه های استخر شهرداری ساوه نیز یکی از پروژه های مهم مدیریت شهری ساوه بود که در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد، این پروژه  در زمینی به مساحت 3500 متر مربع با ظرفیت  200 نفر در مدت زمان دو سال احداث شده و بهره برداری شد.

وی افزود: هزینه احداث و تجهیز استخر شهرداری ساوه حدود 40 میلیارد تومان است که  با هدف  ایجاد و توسعه زیرساخت های عمرانی و تاسیسات و تجهیزات شهری در محل بوستان امام علی (ع) (بسیج 2) احداث شده است

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0