خبر
خبر
عملیات احداث سالن چند منظوره محله عباس آباد 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عملیات احداث سالن چند منظوره محله عباس آباد 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مهندس مصباحی شهردار ساوه در  ادامه بازدید های عصرگاهی خود عصر یکشنبه 25 شهریور ماه   از ادامه عملیات تکمیل سالن چند منظوره محله عباس آباد و ادامه عملیات تکمیل کمربندی شرق ، پروژه میدان علامه عسگری، نصب پایه های برق، پل عرضی کمربندی و عملیات آسفالت این کنارگذر بازدید و بر تسریع در آماده سازی جهت بهره برداری از این پروژه حیاتی شهر تاکید کرد.

مهندس سحاب مدیر پروژه سالن ورزشی  چند منظوره سردارسلیمانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این پروژه هم اینک 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: عملیات تکمیل این سالن در مرحله اجرای سرامیک مجموعه اداری وآماده سازی سالن برای اجرای کفپوش اصلی، تاسیسات الکتریکال و مکانیکال است.

وی بیان داشت: اعتبار این پروژه 17 میلیارد تومان است که تاریخ شروع قرارداد آن  14 تیرماه سال 1402 و زمان اتمام قرارداد این پروژه 30 آبان ماه 1403 می باشد.

مهندس یاسر هاشمی مدیر پروژه روشنایی کمربندی شرق و جنوب نیز در این خصوص اظهارداشت: این پروژه طی تفاهم نامه با شرکت توزیع برق ساوه انجام گرفته که مبلغ انجام آن 28 میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: حدود 350 عدد پایه چراغ جهت روشنایی کمربندی به علاوه اجرای شبکه هوایی در ضلع شرقی کمربندی  از جمله تعهدات اداره برق در این خصوص می باشد.

الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    6.1.7.0
    V6.1.7.0