خبر
خبر
زمین پنج رست باشگاه تیراندازی شهرداری مهرماه بهره‌برداری می شود

زمین پنج رست باشگاه تیراندازی شهرداری مهرماه بهره‌برداری می شود

به گزارش نارستان،  نادري مدیر باشگاه تیراندازی شهیدسلیمانی شهرداری ساوه در حاشیه بازدید عصرگاهی مهندس مصباحی  شهردار ساوه از مجموعه این باشگاه درخصوص احداث زمین بنچ ، گفت: زمین  بنچ رست در فضایی به مساحت  ۴۰۰ متر مربع با رعایت استانداردهای فدراسیون تیراندازی و با تعیین ۸ خط تیراندازی در فواصل ۱۰۰ ،۵۰  و ۲۰ متری  درحال راه انداری می باشد.

 وی ادامه داد: حدود ۳۰ درصد از فعالیت عمرانی آن یاقی مانده است که طی دستور معاونت محترم خدمات شهری و تعیین پیمانکار جدید، باقی مانده فعالیت عمرانی به سرعت در حال انجام می باشد.

وی اظهارداشت: امیدواریم با حمایت مسئولین مربوطه این پروژه  تا مهرماه  قابل بهره برداری  و شاهد استقبال علاقمندان این رشته در این سایت باشیم.

وی افزود: قابل ذکر است که تیراندازان در این بخش با سلاح های بادی(پی سی پی)  با دوربین و تجهیزات لازم در خط های معین نسبت به هدف قرار دادن سیبل های مقابل خود با یکدیگر به رقابت می پردازند واستعداد وتجربه خود را به نمایش می گذارند.

وی گفت: ضمنا وضعیت روشنایی زمین تیراندازی نیز طی بازدید کارشناسان محترم واحدزیباسازی انجام وا قدامات اولیه درخصوص جانمایی تیرهای برق انجام و تجهیزات لازم خریداری شده و بنا براعلام مسئول محترم زیبا سازی در هفته  آینده جاگذاری خواهد شد.

به گفته وی. انجام عملیات روشنایی باعث می شود که در ساعات شب هم تیراندازان بتوانند از این محیط استفاده نمایند.

الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    6.1.7.0
    V6.1.7.0