در آستانه هفته کارگر؛
جمعی از كاركنان خانه كارگر با مهندس حسینی شهردار ساوه دیدار كردند

در آستانه هفته کارگر؛

جمعی از کارکنان خانه کارگر با مهندس حسینی شهردار ساوه دیدار کردند

به گزارش نارستان، در آستانه هفته کارگر، "داود میرزایی"  دبیر  و اعضای تشکیلات خانه کارگر شهرستانهای ساوه و زرندیه و دکتر طباطبایی مدیر بیمارستان شهید چمران با حضور در دفتر شهردار ساوه با مهندس حسینی دیدار کردند .

میرزایی در این دیدار با اشاره به اینکه هر ساله از 5 تا 11 اردیبهشت بعنوان هفته کارگر نامگذاری شده، گفت: برنامه های متعددی با همکاری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، کارخانه ها، بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی به منظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه هفته کارگر بهترین فرصت برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور و معرفی توانمندی های آنان است، افزود: نقش کارگران درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر گذار بوده که باید آنرا همواره  مهم شمرد .

مهندس حسینی نیز در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، بیان داشت: این هفته فرصت مغتنمي براي تكريم و نكوداشت مقام رفيع كار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است .

وی با بیان این مطلب که کارگران به عنوان یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه نیازمند حمایت های بیشتر از سوی مردم و مسوولان هستند، گفت: نخریدن و عدم استقبال از تولید داخلی توسط مردم باعث ایجاد بیکاری در جامعه می شود لذا  آحاد ملت باید احساس مسوولیت کنند و با حمایت از تولید داخلی نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ایفا کنند .

در این جلسه برخی مشکلات کارگری و  بیمارستان تامین اجتماعی(شهید چمران) مطرح و مورد بحث قرار گرفت .

همه ساله از پنجم الی یازدهم اردیبهشت برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام کار و کارگر به نام هفته کارگر نامیده شده است .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0