رئیس شورای اسلامی شهر ساوه :
اتفاقات اخیر شهرداری موجب دامن زدن برخی به تهمت، شایعه، افترا و موج سواری شده است
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه :

اتفاقات اخیر شهرداری موجب دامن زدن برخی به تهمت، شایعه، افترا و موج سواری شده است

آقای مجید اصدق با توجه به تجربه و توان مدیریتی خود توانست رای اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر را کسب کند و امیدواریم با استفاده از این تجربیات بتواند با انجام امور به نحو احسن گامی در جهت آبادانی شهر بردارد .

سعید کریمی" رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در مراسم معارفه سرپرست شهرداری ساوه در جمع مدیران و کارکنان شهرداری ضمن بیان مطلب فوق افزود: اتفاقات اخیر شهرداری فضایی را برای دامن زدن برخی افراد به تهمت، شایعه، افترا و موج سواری فراهم نموده و موجب شده تا بعضی عمدا یا سهوا و مغرضانه یا دوستانه  حتی در درون مجموعه حیثیت شورای اسلامی شهر و شهرداری را زیر سوال ببرند .

وی با بیان این مطلب که اگر در یک مجموعه اتفاقی رخ دهد تمامی اعضای آن زیر سوال می روند، افزود: این گونه اتفاقات در هر مجموعه کوچک و بزرگ اجتناب ناپذیر است اما ما به عنوان عضو خانواده مدیریت شهری نباید به تشدید ذهنیت ها دامن بزنیم .

کریمی ادامه داد: ما به عنوان ایرانی مسلمان، پایبند به قانون جمهوری اسلامی هستیم و معتقدیم که قانون و دستگاه قضایی باید با شدت با هرگونه تخلف  و دست درازی به بیت المال برخورد کند و با توجه به وظیفه دستگاه قضایی در این موارد، هر گونه دامن زدن به تهمت، افترا، شایعه و موج سواری کاری توسط دیگر افراد نادرست است .

وی تصریح کرد:  قرآن کریم مومنان را ازهرگونه قضاوت درباره دیگران بدون علم و آگاهی ممنوع کرده است و چنان که فرموده " چیزی را که به آن علم و آگاهی نداری دنبال مکن زیرا گوش و چشم و دل ، همه در پیشگاه خدای متعال مورد سوال خواهد گرفت ".

کریمی همچنین با ذکر این حدیث از امام صادق (ع) که حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است، یادآور شد: ما در سطح کلان کشور نیز گاه شاهد تخلفاتی بوده ایم و دستگاه قضایی به آن رسیدگی نموده است .

وی خاطرنشان ساخت: از تلاش های مدیریت شهری ساوه طی سه سال گذشته تقدیر می کنم چون کارهای خوبی طی این مدت انجام شده هر چند ممکن است در تصمیم گیری و تصمیم سازی قصوراتی هم وجود داشته است و از آقای دکتر جوادی که کتبا استعفای خود را اعلام کردند نیز تشکر می کنم .

به گفته وی، یکی از وظایف مهم کارکنان و مدیران شهرداری بازسازی اعتماد عمومی است زیرا اتفاقات یکسال گذشته موجب خدشه وارد شدن بر مجموعه مدیریت شهری ساوه شده و باید در جهت بهبود این شرایط تلاش کنیم .

کریمی ابراز داشت: بنده از تلاش های  شورای چهارم نیز قدردانی می کنم و نباید زحمات آنها در این فضای غبارآلود طی این مدت نادیده گرفته شود هر چند غفلت هایی نیز ممکن است صورت گرفته باشد اما ما  بابت آن از مردم عذرخواهی می کنیم چون عمدا نبوده است .

وی در ادامه از مهندس بهاروند فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و امام جمعه ساوه طی این مدت برای رفع مشکلات شهرداری قدردانی کرد

"مجید اصدق" سرپرست شهرداری ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه برای انجام مطلوب این مسئولیت نیازمند همکاری تک تک کارکنان این مجموعه هستم،  اظهار امیدواری کرد تا در فرصت باقیمانده شورای دوره چهارم با صحت و سلامت امور پیگیری شود .

وی  با قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر ساوه افزود: پذیرش مسؤولیت شهرداری در چنین وضع و شرایط بسیار سخت است ولی در پاسخ به اعتماد اعضای شورا و انجام تکلیف آن را پذیرفتم .

در پایان این مراسم که  با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، مدیران سازمان ها و کارکنان شهرداری برگزار شد، حکم  "مجید اصدق"  به عنوان سرپرست شهرداری ساوه از سوی کریمی رئیس شورای اسلامی شهر به ایشان اهدا شد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0