40 دستگاه اتوبوس شهرداری با استفاده از یارانه دولتی سیستم حمل ‌و‌نقل همگانی بازسازی شد

40 دستگاه اتوبوس شهرداری با استفاده از یارانه دولتی سیستم حمل ‌و‌نقل همگانی بازسازی شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه گفت: 40 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه با استفاده از یارانه دولتی سیستم حمل ‌و‌نقل همگانی بازسازی شد.

«رضا یزدی» در گفت و گو با نارستان بیان داشت: یک میلیون و 59 هزار مسافر  طی مهر ماه سالجاری توسط اتوبوس های این سازمان  در سطح  شهر و حومه جابجا شد.

وی با بیان این که سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه دارای 96 دستگاه اتوبوس است که در 15 خط شهری و سه خط روستایی به شهروندان خدمات ارائه می کند، افزود: همچنین طی این مدت 10 هزار و 271 نمازگزار توسط 28 دستگاه اتوبوس این سازمان بصورت هفتگی از مصلای  نمازجمعه به نقاط مختلف شهر جابجا شدند.

وی  کنترل روزانه ساعت و حرکت اتوبوس ها، توسط واحدهای گشت و بازرسی و کنترل خط، نظارت بر عملکرد عاملان فروش بلیت توسط گشت و بازرسی سازمان، 247 مورد تعمیرات جزئی اتوبوس ها، چهار مورد بازسازی و 167 مورد سرویسکاری را از دیگر اقدام های این سازمان در مهر ماه امسال عنوان کرد.

به گفته یزدی، نصب دستگاه کش لس در سطح شهر جهت شارژ الکترونیکی کارت شهروندی، نصب دستگاه صندوق صدقه هوشمند برای ارائه خدمات به کارت شهروندی، راه ندازی کیوسک سوم جهت  شارژ کارت در میدان امام (ره)، بازسازی 40 دستگاه اتوبوس با استفاده از یارانه مرداد و مهر 94 و نصب 15 سایبان ایستگاه اتوبوس در سطح شهر بخشی از اقدامات انجام شده طی این مدت بوده است.

پاکسازی ایستگاه های اتوبوس در مبداء و بین راه توسط خودروی گشت با همکاری راهنمایی و رانندگی و نظارت بر عملکرد و خدمات رسانی بخش خصوصی توسط امور بازرسی سازمان از دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت بوده است.

وی با اشاره به این که اتوبوس ها متعلق به عموم مردم است، از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری از آنها توجه کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0